כיצד להבדיל בין בובי מקורי לחיקוי

תיק Bobby נותן מענה נגד כייסים

תופעת הכייסות וגניבות ארנקים וציוד אישי מתוך תיקים היא תופעה חובקת עולם.  חברות רבות לייצור תיקים ניסו לייצר תיק נגד גניבות. אחד הפיתוחים המשוכללים שמצמצמים משמעותית את התופעה ועושים חיים קשים לכייס הפוטנציאלי, היא המצאת תיק Bobby Backpack. התיק המונע גניבות, כייסות, גניבת מידע, והרבה יתרונות נוספים. התיק פותח בעזרת חוכמת ההמונים .ומכיל את כל היתרונות שנתבקשו ע"י הקהל

התיק פותח ומיוצר על ידי חברת XD Design , חברה עיצוב הולנדית בינלאומית, ומשווק על ידי חברת "האיש החשוב בע"מ".
החברה מייבאת מוצרים מובילים לתוצאות ופתרונות לאנשים ועסקים, ומייצרת מוצרים מקדמי מכירות לעסקים. החברה משווקת בלעדית את תיק Bobby Backpack במגוון דגמים בארץ וללא מתחרים. עם זאת, בשוק התיקים יש המון חיקויים של התיק ובעלי העסקים מפיצים הבטחות ושקרים כאילו היה זה התיק המקורי על תכונותיו הבלעדיות.

 

תיק Booby

כיצד מתמודדים מול תופעת החיקויים?

תופעת החיקויים והייצור המזויף מטעים את הלקוחות שרוכשים ללא מודעות את המוצר המזויף וחושבים שקנו מוצר מקורי במחיר אטרקטיבי.

על מנת להקל על הלקוחות, במאמר זה נביא לכם הדגשים ומערך של בדיקות שתעשו על מנת לוודא שקניתם את תיק Bobby Backpack האמיתי ולא המזויף תוך הדגשה על יתרונותיו.

כיצד להבדיל בין בובי מקורי לחיקוי?

תיק Bobby Backpack , בעל רצועות נשיאה וגוף התיק המיוצר מבד מוגן מים ולא ניתן לחיתוך על ידי סכין, או כל כלי חד. בבד עצמו שזורים חוטים העשויים מפלדת אל-חלד ובכך מונעים את חיתוכו. התיקים המזויפים לא עונים על קריטריונים אלו.

חיבור וכניסה של USB , מותקן כחלק בלתי נפרד מגוף התיק ומוסתר. בתיקים המזויפים חיבור זה נשלף ותלוי בחוט היוצא מהתיק כלפי חוץ ונגיש לכל עובר אורח לא רצוי.

חלקו התחתון של התיק עשוי מחומר בלתי מתכלה וקשיח אשר דואג לעיצובו של התיק ושומר על צורתו באופן קבוע. התיקים המזויפים עשויים מבד אחיד ועם הזמן מתבלים ומאבדים מצורתם.

חומרי הגלם המרכיבים את התיק כולל הרוכסנים והאביזרים האחרים עשויים מחומרים ייחודיים ובלעדיים. אינם מתכלים ואינם מחלידים. דבר זה לא קיים בתיקים המזויפים.

חשוב שתבדקו היטב כל תיק המוצע לכם לקניה. ברמה העקרונית ניתן לרכוש את התיק המקורי רק בחברת "האיש החשוב" או אצל המשווקים המורשים.

כתיבת תגובה